BENDERAKU DUNIA AKHIRAT

BENDERAKU DUNIA AKHIRAT

Tuesday, December 6, 2011

Jika anda inginkan sebuah tempat di matahari,bersedialah untuk terbakar.

Assalammualaikum..

Ini lah aku.. aku tk kisah apa pn org lain kate ttg aku.. sbb aku tau apa yg aku buat.. lau aku salah.. aku mengaku kesilapan aku dn akn memperbetulkannye smula...aku jdkan apa yg org ngate aku tu sbgi duri... akn aku cabut satu persatu duri tu lau itu yg perlu aku lakukn tuk trus melangkah kehadapan....

Aku insan biasa begitu jge dgn kamu... klu aku tdk sempurna begitu jge kamu... so tk pyh la nk ngate org mcm kamu tu sempurna...

So korang.. aku biasa je orgnye..lau korang rse ada masalah ngan aku pls direct to me ok...

Aku jenis terima sume terguran dn nasihat.. yg baik aku jdkan tauladan dn yg buruk aku jdkan sempadan......insyaallah.... yg pntg aku tau Allah bersama aku.... salam...

2 comments: